בית לחם (300), מת"ק עציון, יום א' 28.8.11, אחה"צ

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
חנה ב', דניאלה ג' (מדווחת)
Aug-28-2011
|
Afternoon

 
מת"קinfo-icon עציון, 14:45:  שני אנשים, שבאו לקבלת רישיון למחר לבית החולים מוקסד,  ניגשו אלינו במגרש החנייה וביקשו עזרה. התקשורת איתם הייתה קשה (הם כמעט לא דיברו עברית) אולם לבסוף הבנו שהם הופנו למת"ק הפלסטיני אבל העדיפו לבוא לפה.  ניראה היה שהם חשבו שאנחנו  יכולות לסדר  להם את הרישיון.  לבסוף שכנענו את שניהם  להיכנס  למשרד  ועזרנו להם לעשות זאת, למרות שאחד מהם  פחד  לעמוד בתור.  היו שם כ- 10 אנשים שחיכו על המדרגות לקבלת כרטיסים מגנטיים. במשך כשעה כולם סיימו, זאת למרות "שהחוק"  אומר  שמי שצריך  “תסריחinfo-icon” יש לו קדימות בכניסה למשרד.

בינתיים איש מבוגר, שגם היה צריך רישיון מעבר לבית החולים עבור אשתו  החולה קשה,  עם אחותה שליוותה אותה,  פנה אלינו לעזרה.   צלצלנו, על חשבונו, לדליה ב.  אולם  כאשר בנו, שחיכה בחוץ,  חזר ודיווח שהעניינים  במשרד אינם מתנהלים כראוי צלצלנו  לדני ס. שהבטיח לבדוק את המצב.

ב - 16:45  החייל בעמדת הבדיקה נתן ל- 6  אנשים, שחיכו ליד הסביבון ,להיכנס מחוץ לתור והודיע שזה הכול להיום ויותר איש לא ייכנס.  כמובן שהנותרים עזבו מתוסכלים, אבל  אנחנו שמענו מאנשים שיצאו  מהמשרד כי בפנים  ישנם  עדיין  די הרבה  אנשים.

האם זה לא יותר צודק  וחכם לשים  שלט  המודיע  כי ביום עמוס לאחר השעה ארבע אחה"צ יש סיכוי קלוש שאנשים יתקבלו ???