בית לחם, מת"ק עציון, יום א' 7.9.08, בוקר

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
סילביה פ., עפרה ב., חנה א. (מדווחת)
Sep-7-2008
|
Morning

 

07:00

מחסום 300: אולם היציאה לא מלא. חמשה חלונות פתוחים אבל אין להם מספיק עבודה. בחוץ, בצד הבית לחמי, יש המון פועלים והמעבר נסגר מדי פעם לדקות ארוכות וזה מעכב את כל התהליך. היום שוב יום רע למעבר. יש כאן תופעת השפל והגיאות בימים שונים ואי אפשר להבין מה גורם לזה ואין שום חוקיות. שבוע שעבר היו כמה ימים "טובים" והשבוע ימי שני ושלישי היו בסדר (מעבר של כמה דקות, יש לנו אינפורמציה מהשטח). ביום שני לקח פחות מ-15 דקות לעבור ושוב ביום ד' (ראו דוח מ.ו.) היה שוב גרוע. איש הקשר שלנו אומר שהרבה אנשים עוברים בא-זיים שם התהליך מהיר אך המרחק עד לשם גדול.

 

08:00 מת"קinfo-icon עציון: יש הרבה אנשים כבר בבוקר השכם. המת"ק נפתח בזמן ואנחנו פוגשות את נבואני, קצין האישורים. הוא מתנהג אלינו בנימוס, מדבר ערביתinfo-icon שוטפת עם הנזקקים לשירותיו ומסביר לנו שהם משתדלים לתת שירות לכולם. בשבוע שעבר ביום א' הם עבדו עד 09:00 בלילה בענייני כר"מיםinfo-icon וכו'. לבקשתנו לקבל את מספר הטלפון שלו הוא נענה מיד
 (234195-0506). בעניין המספרים שמחלקים הוא אומר שנותנים לפי איך שהתור קיים בשעה  08:00 בוקר. לא מקבלים את הרשימה שהקהל עושה משום שלא רצוי להם שאנשים יבואו באמצע הלילה כדי לקבל מספר נמוך. אולם ההמתנה מתמלא והמיזוג פועל טוב. והסיכוי להגיע עוד היום לחלון הוא טוב. השאלה היא מתי.