ג'בע (ליל), קלנדיה, יום ב' 3.9.12, אחה"צ

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
נתניה ג. ופיליס ו. (מדווחת)
Sep-3-2012
|
Afternoon

לא היה הרבה מה לדווח מקלנדיה אתמול אחה"צ.  הייתה תנועה דלילה מאד של הולכי רגל ולא נוצרו תורים (חוץ מפעם אחת, לקראת השעה 5, כאשר שני המסלולים הפתוחים הפסיקו לתפקד אולם ההפסקה הייתה קצרה).  מצב הניקיון במחסום מזעזע. הסככה הצפונית בכניסה לקלנדיה בחיי לא ראיתי מקום ציבורי דוחה ומוזנח כ"כ. לכן נראה לי שטעיתי בדיווח מהשבוע שעבר בו אמרתי שהמחסום מתפקד כאשר אין הרבה עוברים. המחסום הזה פועל בתת-רמה וממש מבייש את מדינת ישראל.

מהצהריים דברתי כמה פעמים עם אחי אחת משתי הנשים הקשישות מעזה, עליהן כתבנו כבר בעבר.  סו"ס קבלו את ההזמנה המיוחלת מעזה והיו צריכות להתייצב במת"ק קלנדיה לקבל את התסריך (היתר) כדי שתוכלנה לנסוע הביתה.   האח בא לקבל את הניירות בבוקר והמשיך להמתין עד אחרי השעה אחת בצהריים (כ-4 שעות).  (ניסיתי לעזור עם טלפון לנציג המת"ק שאמר שיורה לחייליו לקרוא לו למשרד, אך כלום לא קרה.  מעניין שנציג המת"ק גם סירב למסור לי את שמו כאשר הצגתי את עצמי ובקשתי לדעת עם מי אני מדברת).

קצת אחרי השעה 16:00 התייצבה בשער המוביל למת"ק אישה צעירה מחזיקה תינוק חולה, כולו פורח, בידיה. בקשנו מהחיילים לאפשר לה להיכנס למת"ק לקבל אישור ללכת לבי"ח והם אמנם נענו לבקשתנו.

תיקון לגבי הדיווח על מחסום ליל/ג'בע מהשבוע שעבר.  כעת מוצבות 4 בודקות על הכביש, שתיים לכל כיוון נסיעה.