דורא - דוח במייל בימי קורונה

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
רונית ר' - דוח מייל בימי קורונה
Apr-7-2020
|
Morning

דיווח בימי קורונה

ביום שלישי, 7.4, צלצלתי לידידנו י' מדורא כדי לבדוק מה נשמע אצלם. י' הוא "כתבן", כותב בקשות להסרת המניעה בעברית ומגיש אותן בשם האנשים. התשובות מגיעות אליו ואת האנשים שנענו בשלילה ומעוניינים לעתור לבית המשפט הוא מפנה אלי.

לאחר השיחה עם האיש אני פונה בדוא"ל אל י', כדי שיעביר אלי את המסמכים של האיש לקראת הגשת העתירה. י' נמצא בקשר רציף עמי וכן עם תמי, גוני צור וסילביה. כאשר אני פונה אליו לגבי עותר פוטנציאלי הוא משיב בד"כ תוך 24 שעות. בימים אלה יש מעט מאוד פניות אלינו, אך בכל זאת ב-4.4 התקשר מישהו שטופל ע"י י'. כתבתי לי' לגביו ולא זכיתי לתשובה. 

בפעם הקודמת שדיברנו עדיין היה המשרד שלו פתוח, והוא סיפר שהתקין מחיצה בינו לבין הבאים. הנחתי שכעת המשרד כבר סגור. למרות זאת כתבתי לו, ומשלא השיב הייתי קצת מודאגת. 

ב-7.4 צלצלתי אל י' לטלפון הנייד והוא לא השיב וגם לא חזר אלי מאוחר יותר, ודאגתי רק גברה. אך אז, בשעות הערב, הגיע מסר ממנו בדוא"ל המופנה אל תמי, סילביה גוני ואלי בו הוא מאחל לנו ולמשפחותינו חג שמח בשמו ובשם בני משפחתו (את חלקם הכרתי כאשר היו בימי ים שמארגנות חברותינו). במסר הוא מבקש מאיתנו להישמר מהנגיף ומספר שאצלם יש עוצרinfo-icon כבר 18 יום וכעת הוארך בעוד 25 יום. המשרד סגור וכולם בבתים. אך לשאלתי השיב שהכל בסדר אצלם, ואיחל שוב חג שמח.