אבו דיס (הפשפש), אל עזרייה, הקונטיינר (ואדי נאר)

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email

מחסום אל-עזרייה – 6:45 חלפנו על פני המחסום הנייד שהיה במקומו הקבוע. מספר מוניות המתינו. בדרכנו לואדי נאר נסענו בדרך לקדר. לפני הפניה למת"ק היה מחסום נוסף, אין מכוניות. המעצורים מהשבוע שעבר היו פתוחים.

ואדי נאר – 6:55 תנועה מעטה לשני הכיוונים. מוניות המגיעות מכיוון בית-לחם מעוכבות, כל פעם 4 מוניות, אך משתחררות תוך מספר דקות. הולכי רגל מעטים. הקרוסלות אינן בשימוש אין מעוכביםinfo-icon. במקום נציג המת"ק. מיכאלה ניהלה שיחה ממושכת עם המפקד, ביחס לשאלה היכן מותר לנו לעמוד. הוא רצה להעמיד אותנו ליד המכולת, מקום שאינו מאפשר לנו תצפית טובה על המחסום. באותו יום היתה תנועה מעטה, לא היה על מה לצפות, עזבנו מוקדם. השאלה היכן מותר לנו לעמוד נשארה פתוחה.

מחסום אל-עזרייה – 7:45 כאשר הגענו היו במקום 8 מוניות ו-8 מעוכבים. המעוכבים סיפרו לנו בתחילה שהם מחכים שם מהשעה 5 בבוקר, אחר כך אמרו שרק משעה 6. כחמש דקות לאחר שהגענו הם שוחררו, המוניות הורשו לעבור והתנועה זרמה. אחד הנהגים נכנס לויכוח עם חייל מג"ב, לא הצלחנו לברר מה היה הנושא.

מחסום אבו-דיס – 8:20 בפישפש אין חיילי מג"ב. השער למנזר פתוח ואנשים עוברים באופן חופשי. לא נראו חיילים בדרך לתחנת הדלק. הדרך למלון היתה חסומה בבולדוזר.