א-ראם, קלנדיה

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
מיכל ש., מירי צ., ויוי צ.,מדווחת
Feb-28-2004
|
Morning

ארם וקלנדיה,שבת בקר 28.2 משתתפות - מיכל ש., מירי צ., ויוי צ.,מדווחת באופן כללי מחסומי ארם וקלנדיה מתפקדים לפי הספר והאוירה שקטה וענינית . הפלסטינים ללא האשורים המתאימים נמנעים מלהגיע למחסומים האלה . מזה כמה ימים תושבי קלנדיה יכולים לעבור דרומה דרך המחסום ללא קשר לגיל, מין או צבע ת.ז לפי הדיווח של רוני ה. מיום שלישי השבוע כל תושבי רמאללה יכולים לעבור, היום לא יכולנו לקבל אינפורמציה לגבי זה. החיילים התעלמו מאיתנו באופן מופגן והצלחנו לשוחח אתם קצרות רק לאחר שהתקשרנו למוקד ההומניטרי של הצבא.לעומת זאת הם התיחסו לפלסטינים בנימוס והראו מידה מסוימת של גמישות.מעוכביםinfo-icon- התקשרנו למוקד ההומניטרי של הצבא לאחר ששני מעוכבים מבין ארבעה חיכו שם למעלה משעתיים, במוקד ההומניטרי ענו באדיבות והגיבו בחיוב וביעילות מה שהביא לשחרורו של אחד מהם אבל לשני לא שחק המזל עד כדי כך כי תעודתו אבדה, ורק לאחר דין ודברים מתישים הודה המפקד יורי שאכן התעודה אבדה במחסום. לחצנו מעט ויורי ניאות לרשום פתק בקשר לתעודה. הגבר הפלסטיני לא היה מעלה על דעתו לבקש דבר כזה גם כי חשש וגם כי לא היה מודע שאפשרות כזו קיימת. חשוב- ציטוט מיורי "ההוראה על עצירת מעוכבים לשלש שעות בלבד חלה רק על ישראלים עם תעודה כחולה ובקשר לאחרים אפשר להחזיקם עד לאין סוף"-אנחנו צריכות לברר בכל דרך אם זה נכון. לפי התראה של החייל בעמדת השמירה החיילים רצו מדי פעם לכיוון המחצבה וחזרו עם שללם של מעוכב חדש,המעבר מחוץ לתור להורים המלווים את ילדיהים מאושר לפי הטעם של החיילת באותו רגע

באופן כללי מחסומי א-רם וקלנדיה מתפקדים לפי הספר והאווירה שקטה וענינית . הפלסטינים ללא האשורים המתאימים נמנעים מלהגיע למחסומים האלה . מזה כמה ימים תושבי קלנדיה יכולים לעבור דרומה דרך המחסום ללא קשר לגיל, מין או צבע ת.ז.
לפי הדיווח של רוני ה. מיום שלישי השבוע כל תושבי רמאללה יכולים לעבור. היום לא יכולנו לקבל אינפורמציה לגבי זה. החיילים התעלמו מאיתנו באופן מופגן והצלחנו לשוחח אתם קצרות רק לאחר שהתקשרנו למוקד ההומניטרי של הצבא. לעומת זאת הם התייחסו לפלסטינים בנימוס והראו מידה מסוימת של גמישות.

מעוכביםinfo-icon - התקשרנו למוקד ההומניטרי של הצבא לאחר ששני מעוכבים מבין ארבעה חיכו שם למעלה משעתיים, במוקד ההומניטרי ענו באדיבות והגיבו בחיוב וביעילות מה שהביא לשחרורו של אחד מהם אבל לשני לא שיחק המזל עד כדי כך כי תעודתו אבדה, ורק לאחר דין ודברים מתישים הודה המפקד יורי שאכן התעודה אבדה במחסום. לחצנו מעט ויורי ניאות לרשום פתק בקשר לתעודה. הגבר הפלסטיני לא היה מעלה על דעתו לבקש דבר כזה גם כי חשש וגם כי לא היה מודע שאפשרות כזו קיימת.
חשוב - ציטוט מיורי "ההוראה על עצירת מעוכבים לשלוש שעות בלבד חלה רק על ישראלים עם תעודה כחולה ובקשר לאחרים אפשר להחזיקם עד לאין סוף". אנחנו צריכות לברר בכל דרך אם זה נכון. לפי התראה של החייל בעמדת השמירה החיילים רצו מדי פעם לכיוון המחצבה וחזרו עם שלל של מעוכב חדש.
המעבר מחוץ לתור להורים המלווים את ילדיהים מאושר לפי הטעם של החיילת באותו רגע