ג'וריש, זעתרה (צומת תפוח)

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
שוש ח. מדווחת, שרה ק. ורועי מורים ליוגה, עם נדים.
Feb-9-2015
|
Afternoon
יצאנו מראש העין בשעה בשעה 2:15 והגענו לג׳וריש בשעה 3:00. 
בשעה 5:30 עמד ג׳יפ צבאי בצומת תפוח בכיוון לבקעה.  
בכניסא למרדא נראה רכב צבאי בכיוון מזרח.  

 

לשיעורים הגיעו הרבה נערות, וכמה נערים חביבים ביותר שלמדו יוגה עם רועי ואנגלית עם  שוש, בנפרד כמובן. כיתת הבנות למדה תחילה אנגלית. חזרנו על אוצר המלים של השיעור הקודם, "Picnic by the River", ותירגלנו פעלים בהווה ובעבר. הנערות נתבקשו לספר על פיקניק מוצלח בו השתתפו והציגו דיאלוגים קצרים בזוגות. זו היתה כמובן הזדמנות לצחוק ולהתבדח.

למדנו מתכון להכנת עוגת שוקולד בחושה, כולל תרגול פעלים בהווה ובציווי. שתי נערות התנדבו להכין עוגה לפעם הבאה כדי שנוכל לחזור על מסיבת התה הזכורה לטוב מן השבוע שעבר. את השיעור סיימנו בשיר. באותו זמן רועי קיים שיעור יוגה עם הנערים. 

המפגש עם קבוצת הנערים היה מעניין ביותר. אחד הנערים, א. תלמיד תיכון, הוא אחיה של תלמידתנו ס. האחרים הם בוגרי אניברסיטה או סטודנטים, אחד תלמיד שנה אחרונה במנהל עסקים, שני בוגר לימודי טכנולוגיה דו שנתיים. הקדשנו את המפגש הראשון להיכרות ושיחה על פרטיהם הביוגרפיים של הנערים ומשפחותיהם. החלום עליו דיווחו כמה מהמשתתפים הוא הגירה לדובאי כדי למצוא עבודה ולהתפרנס. כמעט לכל אחד יש בני משפחה בדובאי. הסיכום היה ש״כאן אין עבודה ואין שלום!״. כמה נכון! הם רצו לשמוע על מחסום ווטש; הראיתי לנערים את התג של מחסום ווטש ושוחחנו על האירגון. כולם רוצים לבקר בתל אביב! אחד מהם שמע על דבורקה ושאל אם היא יכולה לעזור....

התברר שהנער המסיים השנה לימודי מנהל עסקים הוא זמר הנוהג להופיע בחגיגות. לבקשתנו, הסכים לשיר בחפץ לב ונהנינו מקולו היפה.   

באותו זמן שרה ק. לימדה יוגה בכיתת הבנות במקצועיות ובהשקעה האופייניים לה. נפרדנו זה מזה בתחושת סיפוק ובמצב רוח מרומם. 

ב-5:20 יצאנו חזרה לראש העין.