קלנדיה

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
ורג'ניה ס., עינה פ. (מדווחת)
Dec-24-2013
|
Morning

היה קר מאד בקלנדיה כשהגענו בשעה 5:30 אבל, לזכותה הרבה, החיילת ששלטה בקרוסלות בקצה המעברים הצרים בין הסורגים (המכונים בפי כל "המכלאות") פתחה אותן לעתים קרובות, כך שהתורים לא השתרעו מעבר לסככה לתוך החניון הפתוח לרוחות החזקות והקרות במיוחד. כתוצאה מכך, התורים בחמשת השרוולים המובילים לחמש תחנות הבידוק היו ארוכים יותר, אבל לפי ניסיוננו גם זה לטובת העניין, כי המטח יורד ברגע שאנשים עוברים את הקרוסלות הראשונות, בקצה המכלאות. עקבנו (מרחוק) עם סטופר אחרי זמן הבידוק בכמה מן התחנות ומצאנו ממוצע בין 23 ל-32 שניות לאדם.

שני חיילי מת"קinfo-icon הגיעו ופתחו את השער ההומניטרי קצת לפני 6:15. גם אנחנו וגם הצעירים מכחול-לבן הסברנו לנשים שעמדו בתורים הרגילים שיפתחו את השער ההומניטרי עבורן אם הן תיגשנה אליו ותעמודנה לידו. הבוקר (יותר מאשר בשבועות קודמים) הרבה נשים ניגשו ישר מהכניסה לסככה אל השער ההומניטרי, ואז שאר הנשים שעמדו בתורים הרגילים (פלוס גברים הרשאים להשתמש בשער) ניגשו אליו בעקבותיהן.

כבר בשעה 6:30 המכלאות היו ריקות מאדם, הקרוסלה במכלאה השמאלית נשארה פתוחה, וכל המגיעים למחסום עברו חופשי אל תחנות הבידוק.