כפל חארת', קירה, יום ד' 6.2.13 בוקר

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
הרייט גויטיין, הגר זמר (מדווחת), נדים ובנו (נהגים).
Feb-6-2013
|
Morning

 

 

מזג האויר גשום, קר וערפילי. לצידי הדרך פורחות שקדיות.  שיערנו כי בשל מזג האויר תבואנה מעט נשים למועדון אך המשכנו לדרכנו.  

9:55 כיפ'ל חראת':  הכפר מאוד שקט ושומם, כמעט כל החנויות סגורות. פה ושם ראינו מישהו בחוץ עם כלב או אפילו עם סוס. במזג אויר כזה כנראה אפילו לעבודה לא יוצאים.

 

10:05 קירה :  הכפר שקט ושומם.  נסענו ישירות למועדון הנשים. חיכינו מעט והגיעו כ - 8 נשים.     הן הסבירו שבשל מזג האויר חלק לא באו. אמרו שבפעם הבאה תבואנה יותר.

חילקנו אותן לשתי קבוצות – אחת - אנגליתלמתחילות (יש גם קבוצת מתקדמות אולם הפעם החלטנו כך). והשנייה - יוגה. הפעם הארכתי במעט את שיעור היוגה - הן עבדו מאוד יפה - חשוב לציין שהן בהחלט התקדמו. לאחר שיעור היוגה התלמידות היו עייפות ולא חפצו עוד ללמוד אנגלית. לאור זה את שארית הזמן ישבנו עם כולן בחדר אחד מחומם עם תנור וניסינו לנהל שיחה באנגלית עם מי שיכולה, אחדות יכולות). היה נעים לשבת יחדיו, הן הביאו כיבוד והיה מצב רוח טוב זאת למרות חייהן הקשים בגטובו הן נמצאות.

לידיעת החברות- המועדון במצוקת חשמל ולכן על מנת שנוכל לחמם מעט את החדרים הקפואים בתנורים אנו נאלצות לתרום להן כסף. פעם שעברה נדים תרם והפעם אני והרייט.

אנחנו שואלות האם יש אפשרות שגם הארגון  יעזור מעט  בנידון?

12:00: נדים היה צריך לנסוע לבדיקות רפואיות ולכן בנו הגיע לקחתנו חזרה. הוא לא מכיר את הגדה כמו אביו וגם אנחנו מעט מיהרנו אז נסענו, דרך מעבר שומרון,  ישירות  לכפר-קסם  והביתה.