ג'בע (ליל), חיזמה, עטארה, קלנדיה, יום ב' 25.6.12, אחה"צ

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
נתניה ג. ופיליס ו. (מדווחת)
Jun-25-2012
|
Afternoon
החלטנו לגוון קצת את המשמרת, ובדרך לקלנדיה נסענו לראות מה קורה במחסום עטארה.  כאשר הגענו למחסום ראינו שהתנועה זרמה בשני הכיוונים וחיילים לא איישו את העמדות שעל הכביש.  גם מגדל השמירה נראה נטוש.  לא נראו חיילים במבנה ולא בחצרו הפנימית המוקפת ביטונדות.  גלילי תיל היו מתוחים על כל הפתחים.  רק האור שעדיין דלק בעמוד התאורה עורר בנו ספק האם בכל זאת נמצאים שם חיילים.  תשובה לא קבלנו.
בדרך חזרה לקלנדיה החלטנו לנסות את מזלנו ובחרנו לנסוע ישר ליעד דרך מחסום ליל/ג'בע.  שמנו שלט של מחסום-וואטש בשמשה הקדמית וענדנו את התגים שלנו.  כאשר עצר אותנו החייל לשאול לאן פנינו מועדות, אמרנו לו בחיוך שאנחנו הצוות של MW  בדרך למשמרת אחה"צ בקלנדיה.  להפתעתנו הוא נפנף לנו להמשיך וכך קיצר לנו את הדרך וחסך לנו טרחה.
בקלנדיה, בשעה 4 אחה"צ פעלו שני מסלולים (שנשארו פתוחים במשך כל שהותנו במקום).  באחד התורים פגשנו חבר שמסר שהמצב במחסום הוטב מאד במשך 10 הימים האחרונים.  אף אחד לא עמד בתור לשירותי מת"קinfo-icon.  במשך הזמן התורים התארכו קצת, כאשר התחילו להגיע אנשים שסיימו את יום עובדתם או יום הלימודים, אבל לא נוצרו פקקים גדולים וזמן ההמתנה לא התארך מאד.
לא היו התפתחויות ועזבנו את קלנדיה בשעה 17:00.  חזרנו לירושלים דרך ליל/ג'בע וחיזמה.  בשני המחסומים התנועה זרמה ללא הפרעה.