מת"ק עציון, יום ג' 26.4.11, אחה"צ

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email
Observers: 
על ל.-י. (מדווחת) אביטל פ. (נהיגה)
Apr-26-2011
|
Afternoon

15:00עד 17:00

הגענו למת"ק בסביבות 15:00. במגרש החנייה הבחנו ב –  8 מכוניות פלסטיניות, אבל באולם ההמתנה לא היה אף אחד. בזמן שחלף לא הצלחנו לגלות איפה נמצאים הנהגים או הנוסעים.

בחורה מוסלמית צעירה הגיעה מלווה בשני גברים בגיל העמידה. היא התכוונה להגיש בקשה לכרטיס מגנטי כדי לבקר את אמה בבית חולים במערב ירושלים. החייל באשנב הגיע ועזב שוב. בדיוק כשהתכוונו להתקשר לממונה עליו הוא הופיע שוב, נשאר, וקרא לנערה.

במקום היה גם גבר כבן 45, שרצה להגיש בקשה לאישור כדי לבקר את אחיו החולה בבית חולים במערב ירושלים. תוקפו של האישור הישן שלו פג ב – 24באפריל. עד כה האישור שלו לא אושר מפני שהקצינים במת"ק התייחסו להמלצה של הרופא כאילו הייתה מזויפת.

לא יכולנו לראות את זה. דיברנו עם הרופא. הוא אמר שהתעודה שלו אמיתית. לכן המלצנו על ניסיון נוסף במת"ק, אבל זה לא עזר. הם דרשו תעודה חדשה מהרופא.

ניסינו להשיג את דליה באסה במשך כל הזמן הזה אבל הקו היה תפוס כל הזמן.

פועל צעיר פלסטיני נכנס וסיפר לנו שהוא ואחיו עבדו כפועלי בניין בתל אביב אצל קבלן שהבטיח להם משכורת (יחסית) טובה. לאחיו הייתה תאונת עבודה ועכשיו הוא ניסה לברר מי יכול לעזור להם לקבל פיצוי ואת המשכורת שלא קיבלו. המלצנו להם על "קו לעובד" ונתנו להם את מספר הטלפון.