ג'בע (ליל), חיזמה, עטרות, קלנדיה, יום ב' 17.5.10, אחה"צ

Share:
Facebook Twitter Whatsapp Email

  15:30:  מחסום עטרות:  התנועה זורמת.

15:40:  מחסום קלנדיה:  התנועה בכיכר הדרומית זורמת.  אין בעיה להגיע למגרש החנייה.  בסככה הצפונית קרוסלת הכניסה למחסום נעולה.  עמדנו בתור אחרי שלושה ממתינים אחרים.  אחד מהם קרא לחיילת בבודקה והיא פתחה את הקרוסלה.  הלכנו לראות אם ממתינים אנשים לכניסה למת"ק.  לא היה איש ליד הקרוסלה וגם לא בסככת ההמתנה.

בתוך המחסום פנימה עומדים אנשים בשלושה תורים פעילים.  אנחנו נעמדנו בתור מס' 2.  אדם שעמד לפנינו בתור מסר שחיכה רבע שעה במסלול מס' 1 לאחר שהודיעו במערכת הכריזה שמסלול זה פתוח.  לאחר 15 דקות, הודיעו החיילים שהמסלול סגור.  "משחקים אתנו" אמר לנו האיש.  אז, למרות שעומדים ב- 3 תורים, למעשה רק  2  פעילים.

15:45:  פתאום רואים קבוצת אנשים רצים כולם למסלול מס' 3 בעקבות הודעה שמסלול זה פתוח.  כל הקבוצה ממתינה במשך דקות ארוכות, אולם איש לא זוכה להיכנס למעבר.

במסלול 2 לקח לנו 12 דקות לעבור את המחסום.

בחוץ המתין אמבולנס מירושלים לבואו של אמבולנס פלשתיני שלא נראה בשטח.  האמבולנס הפלשתיני הגיע כעבור כ-10 דקות, העבירו את החולה ויצאו מיד לדרך בלי עיכובים.

בחזרה בסככה הצפונית לא היו בעיות מיוחדות.  התנועה הרגלית זרמה והתורים לא התארכו.

17:00:  עזבנו את קלנדיה לחזור לירושלים.  במחסומים ליל/ג'בע וחיזמה לא היו הפרעות תנועה.

18:30:  בדרך חזרה לתל אביב עברתי את מחסום עטרות.  בשעה זו תור הרכבים השתרך מהמחסום בכיכר כמעט כל הדרך לרמזור בכביש 443 ומנה למעלה מ-150 רכבים.